Galeria din muzeu

Galeria din muzeu

Galeria din muzeu 150 150 Dautor

[singlepic id=731 w=320 h=240 float=left]Fie că sunt expuse într-un mic concept store sau că reprezintă o colecţie capsulă a unui designer într-un pop up store, care este cea mai buna modalitate de expunere şi vânzare a bijuteriei de autor? Bogdana Voican argumentează.
În străinătate, în majoritatea ţărilor ce se respectă, Muzeul de Artă Contemporană găzduişte într-un gift shop strategic amplasat la intrare/ieşire piese create de designeri de bijuterie contemporană.
Dacă muzeul expune şi alte instalaţii create de aceeaşi designeri, nu suntem în masură să judecăm. Este important însă că se găseşte un mediu de promovare exact “în inima” circuitului artistic, în locul ideal de desfăşurare a creaţiilor moderne de orice tip.
Muzeul este acel spatiu care le încadrează într-un context în care e imposibil să le conteşti valoarea sau frumuseţea. Publicul target pentru această bijuterie este întocmai acela care caută sa trăiasca o experință, să fie suprins de povestea unui obiect de artă sau de conceptul pe care îl exprimă, femeia iubitoare de frumos sau omul normal îndrăgostit de o piesă unicat, de artă, care este convins că i se potriveşte. La muzeu vin colecţionarii sau turiştii dornici de a achiziţiona, care de cele mai multe ori caută o piesă tipică pentru spatiul pe care îl accesează. Este din ce în ce mai clar că bijuteria contemporană îşi are locul între reproduceri scumpe de picturi celebre, gravuri sau desene cu autograf sau o mulţime de obiecte de design branduite cu un nume contemporan celebru. De la aceste magazine de cadouri până la prezenţa bijuteriilor în cadrul unui târg de profil business to business este doar un pas!
Văzută în faţa alegerii de a cumpăra o bijuterie de autor de la un design shop al MOMA New York și a cumpăra aceeaşi piesă din vitrina gift shop-ului de la MNAC vă asigur că nu aş ezita şi aş alege muzeul românesc. Pentru moment într-un muzeu românesc poți cumpăra cel mult vederi și albume, eventual câteva reproduceri ronde-boss. În loc de concluzie însă, nu ma pot abține să nu mă întreb de ce sunt atât de obtuzi acești directori de muzee?
[nggallery id=45]

Sázkové Kanceláře Bez Ověření Totožnosti